Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Анісімова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Анісімова Т. І. Безпека автомобільного транспорту в Україні [Електронний ресурс] / Т. І. Анісімова, М. А. Касьянов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_1_20
| 2. |
Анісімова Т. І. Дослідження методів аналізу економічної ефективності заходів з охорони праці при виконанні монтажних робіт [Електронний ресурс] / Т. І. Анісімова, О. О. Андріанова, В. С. Андріанов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_1_3
| 3. |
Яковлєва О. М. Деякі нотатки щодо введення в курсі математики 5 класу алгебраїчного методу розв’язування текстових задач [Електронний ресурс] / О. М. Яковлєва, В. М. Каплун, Т. Л. Анісімова // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 1. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_1_19 Характеризуючи навчальний зміст курсу математики 5 - 9 класів, можна стверджувати, що текстові задачі займають в ньому істотне місце. Основними методами розв'язування текстових задач в 5-му класі є арифметичний та алгебричний методи. Розглянуто співвідношення в шкільному курсі математики 5 класу арифметичного та алгебричного методів, їх ролі в розвитку мислення учнів і відповідний зміст підручників математики 5 класу. Використано методи аналізу, синтезу, порівняння, опису одержаних результатів дослідження, узагальнення. Застосовано теоретичні методи дослідження, по'вязані з аналізом чинних навчальних програм із математики, підручників математики 5-го класу, відповідних інформаційних джерел. Узагальнено власний педагогічний досвід і спостереження. Обговорено основні методи розв'язування текстових задач у курсі математики 5-го класу. Зазначено, що розвиток формування вмінь розв'язувати текстові задачі переходить від арифметичного методу у початковій школі до переважно алгебричного методу у 5-му класі основної школи. З'ясовано, що в підручниках 5-го класу введення алгебричного методу розв'язування задач істотно відрізняється. Виходячи з власного досвіду, обговорень із вчителями математики вищезазначених питань, можна стверджувати, що спроби одразу та повністю переключити учнів 5-го класу на алгебричний метод розв'язування задач вдаються невдалими. Формування в учня 5-го класу навичок роботи з алгебричним методом є довгим і трудомістким процесом як для учня, так і для вчителя. Між арифметичним та алгебричним методом розв'язування задач потрібно проводити паралелі, щоб учні не вважали ці методи відірваними один від одного. Вважаємо, що у 5 - 6 класах потрібно обов'язково продовжувати розв'язувати задачі обома методами.
|
|
|